ETTEVÕTTE INFO

Nimi:        Trevosen OÜ

Reg nr:    12766842

Aadress:  Hüübi 18, Tallinn, 13426, Harjumaa

Telefon:   +372 5647 5288 (E-R 9.00-17:00)

E-post:     info@trevosen.ee

www:        www.trevosen.ee

Korduma kippuvad küsimused

Kui palju maksab tarne?

Tarne on tasuta, kui tellite kaupa väärtuses üle 49€

Kui summa on väiksem kui 49€, siis kehtivad järgnevad hinnad:

  • Omniva pakiautomaat 2,99€
  • DPD Pickup pakiautomaat või pakipunkt 2,49
  • Omniva pakk postkontorisse 4,42€
  • Omniva kuller koju või tööle 5,16€
Kuidas saan ostu eest tasuda?

1.    Pangalingid

Kiire, turvaline ja lihtsaim viis tasumiseks. Aktsepteeritakse järgmisi pankasid: SEB Pank, Swedbank, LHV Pank, Luminor ja Coop pank. Ostude eest tasudes, suunatakse Teid pärast tellimuse vormistamist Teie poolt valitud internetipanka. Seejärel kuvatakse teile eeltäidetud maksekorraldus. Pärast makse kinnitamist vajutage nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. Sellega on ost lõplikult kinnitatud ja saame koheselt saadetise teele panna.

2.    Ülekanne

Valides makseviisiks ülekande, kuvatakse teile pärast tellimuse kinnitamist panga konto number. Selgitusse märkige tellimuse number. Ülekandega maksmisel peab arvestama, et tellimus jõustub kui raha on laekunud Trevosen OÜ pangakontole.

Kui kaua võtab tellimine aega?

Omniva pakiautomaat

Tööpäevadel enne 15:00 tasutud tellimused jõuavad kohale järgmise päeva hommikul 7:30-10:00.

DPD Pickup pakiautomaat või pakipunkt

Tööpäevadel enne 15:00 tasutud tellimused jõuavad kohale järgmisel päeval. Reedel peale 15:00, nädalavahetusel ja riiklikel pühadel sooritatud ostud jõuavad kohale ülejärgmisel tööpäeval.

Omniva pakk postkontorisse

2 tööpäeva

Omniva kuller koju või tööle

1 tööpäev

Kas ma saan tellida ilma kasutajaks registreerimata?

Jah teil on võimalus tellida meie e-poest kaupa ilma kasutajat tegemata.

Kas ma saan arve tellimuse kohta?

Jah teile saadetakse arve pärast kauba eest tasumist.

Saatke meile kiri

Kirjutaga siia infopäring toodete kohta või mõni muu küsimus. Samuti võite kirjutada kui märkate e-poes mõnda viga või teil on mõni soovitus poe või toodete kohta. Ootame ka igasugust tagasisidet või pretensioone.