Müügitingimused

1.    Üldtingimused

Müügitingimused kehtivad Trevosen.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja veebipoe Trevosen OÜ (edaspidi Trevosen OÜ) vehel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

Lisaks reguleerivad Kliendi ja Trevosen OÜ vahelisi õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Trevosen OÜ jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja hindades, kajastades muudatusi veebipoes.

2.    Müügilepingu jõustumine

Müügileping jõustub Trevosen OÜ ja Kliendi vahel, kui Kliendi tellimuse kinnituse järgne summa on laekunud Trevosen OÜ pangakontole.

Klient kinnitab tellimust vormistades ja tellimuse eest tasudes, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

3.    Hinnad

Kõik hinnad on veebipoes eurodes ja ei sisaslda käibemaksu.

Toote hinnale lisandub kohaletoimetamistasu vastavalt Kliendi välja valitud tarneviisile. Kui kaupade summa on suurem kui 49 eurot, siis on kohale toimetus Kliendi valitud tarneviisi teel tasuta.

4.    Toodete eest tasumine

Tellimuse eest saab Klient tasuda järgnevate makseviisidega:

Pangalingid

Veebipood aktsepteerib järgmisi pankasid: SEB Pank, Swedbank ja LHV Pank. Pangalingi abil ostude eest tasudes suunatakse Klienti pärast tellimuse vormistamist Kliendi poolt valitud internetipanka. Seejärel kuvatakse Kliendile eeltäidetud maksekorraldus, kus on summa, mis kuulub tasumisele. Pärast makse teostamist on ost lõplikult kinnitatud ja e-pood saab saadetise teele panna.

Ülekanne

Ülekandega makstes, kuvatakse Kliendile pärast tellimuse kinnitamist panga konto number. Selgitusse märkige tellimuse number. Ülekandega maksmisel peab arvestama, et tellimus jõustub kui raha on laekunud Trevosen OÜ pangakontole.

Müügileping jõustub, kui klient on tasunud 100% tellimuse summast.

5.    Kohaletoimetamine

Klient saab valida nelja järgneva tarneviisi seast edale sobivama. Nendeks on:

  1. Omniva pakiautomaat. Kaup jõuab Kliendini 1-2 tööpäeva jooksul.
  2. Omniva kuller. Kaup tellitakse Kliendi soovitud aadressile. Kaup jõuab kliendini 1 tööpäeva jooksul.
  3. DPD Pickup pakiautomaat või pakipood. Kaup jõuab Kliendini 1-2 tööpäeva jooksul.
  4. Omniva pakk postkontorisse. Kaup jõuab Kliendini 2 tööpäeva jooksul.

Peale müügilepingu jõustumist, pakendab Trevosen OÜ tellimuse ja edastab selle logistika partnerile.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Tooteid tarnitakse Eesti piires.

Trevosen OÜ ei vastuta toodete tarnimise viivituste ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt esitatud ebatäpsetest andmete esitamisest.

Trevosen OÜ ei vastuta tarne teenust teostajate partnerite ebaõnnestunud kohaletoimetamise eest.

6.    Toodete tagastamine

Tulenevalt VÕS § 56 lõige 1, on Kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Selleks peab Klient saatma veebipoele kirjaliku taganemisavalduse, kus on soovitatav märkida ka ära taganemispõhjus.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ning originaalpakendis.

Kauba tagastamisel on Klient kohustatud toimetama kauba tagasi veebipoele 14 päeva jooksul alates tellimuse taganemisest ja taganemisavalduse jõudmises veebipoeni.

Kauba tagastamiskulud tasub Klient, välja arvatud kui tagastus põhjuseks on praaktoode.

Kauba eest tasutud summa koos postikuluga (kauba kliendini toimetamise postikulu) tagastatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva alates taganemisavalduse katte saamisest.

7.    Pretensioonide esitamise kord

Lähtuvalt Võlaõigusseadusest, on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu joksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ja defekti olemuse peab tuvastama veebipood.

Trevosen OÜ ei vastuta järgmistel juhtudel:

  1. Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote halvenemine või kahjustamine
  2. Defektide ilmnemisel, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
  3. Kauba loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Juhul kui kaubal esinevad puudused, on Kliendil õigus nõuda veebipoelt nende puuduste parandamist või asendamist puudusteta tootega. Kui veebipoel ei ole võimalik toodet parandada ega asendama, on kliendil õigus ostust taganeda ja nõuda raha tagastust, võttes aluseks seaduses sätestatud korra.

8.    Vastutus või vääramatu jõud

Trevosen OÜ vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Trevosen OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Trevosen ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viivituse eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Trevosen OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

Trevosen OÜ ei vastuta kauba kasutamisele võtmiseks või vahetamiseks tehtud tööde ja kulude eest.

9.    Privaatsus

Trevosen.ee veebipoe kasutamisega nõustub Klient andma Trevosen OÜ-le teadliku nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks.

Trevosen kasutab kliendi esitatud isikuandmeid kui konfidentsiaalset infot ega avalda seda kolmandale osapoolele. Samuti on kliendil õigus näha veebipoe käsutuses olevaid andmeid tema kohta ning keelduda tema andmete edaspidine andmetöötlus.

10.  Muud tingimused

Eeltoodud tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi lahendatakse läbirääkimiste teel. Veebipood vastab Kliendi kaebustele hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kui pooled ei saavuta kokkulepet, on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Trevosen OÜ-l on õigus oma õiguste kaitseks pöörduda Kohtusse.